Subvencions per a la Transformació Digital del Comerç
Realitzant el tràmit podràs aconseguir fins a un 50% de les despeses subvencionables (amb un màxim de 6.000 €) dels següents serveis que FarmaOffice ofereix.
1. Pàgina web: És un canal de comunicació amb els clients, on la farmàcia podrà transmetre la seva identitat, a més a més d’ensenyar els productes i serveis que té a disposició. És una eina que genera seguretat, confiança, innovació i diferenciació, que permetrà augmentar les vendes amb la captació de nous clients, i fidelitzar els que ja tenia.
2. Venda en línia: L'opció de la venda en línia permetrà a la farmàcia conèixer i satisfer les noves necessitats dels clients, evitar ruptures d’estoc, i ampliar el seu target de venda.
3. Click & Collect: És un sistema híbrid entre la venda en línia i la venda presencial, en el que agilitzarà el sistema de recollida d'encàrrecs i aportarà beneficis tant al consumidor com a la farmàcia.
4. Comunicació amb els clients: La comunicació amb els clients és una eina fonamental, i FarmaOffice ofereix una presència digital a totes les plataformes.
Les accions que la subvenció cobreix es classifiquen d'acord amb les següents modalitats, que no són excloents entre si.
- Modalitat 1: Obtenir una presència bàsica o amplia a Internet.
- Modalitat 2: Obtenir una presència activa a Internet
- Modalitat 3: Transformació de l'establiment en Comerç i restauració Digital
- Modalitat 4: Digitalització dels processos a l’establiment
Amb la crisi de la Covid-19, s’ha vist clarament la importància de la digitalització dels negocis. La farmàcia s’ha de reinventar de manera constant per poder satisfer les necessitats canviants del consumidor i no quedar-se obsolet, i d’aquesta manera destacar i estar per sobre de la competència.
En el calendari adjunt a la dreta podràs reservar dia i hora per a realitzar les consultes que puguis tenir respecte als serveis de FarmaOffice i els tràmits per a demanar la subvenció.
Per tant, no perdis aquesta oportunitat i demana ja la teva hora!